Inceput frumos de iarna

Odata cu instalarea noului anotimp pe muntii din zona, m-am bucurat de vizita catorva prieteni cu care am petrecut doua zile frumoase, in care am batut carari in zapada mai mare decat imi imaginam ca o sa fie si am infruntat viscolul foarte puternic care nu ne-a lasat sa stam mult in golul alpin. In prima zi am facut o tura in Muntii Tulisa, prin paduri imbracate cu zapada, ceva ceata si un vant puternic cu rafale care treceau in reprize printre crengi si trunchiuri. In a doua zi aceste rafale deja au scuturat zapada de pe copaci, iar ceata nu mai era prezenta, dar in golul alpin vantul a creat niste forme foarte frumoase in zapada. In asteptarea apusului, pe un viscol foarte puternic, undeva mai sus de Pasul Jiu-Cerna, inspre Oslea, am vazut si un curcubeu format din cauza cristalelor inghetate spulberate de vant mult mai sus de nivelul solului, un fenomen vazut pentru prima data la o scara asa mare in toiul iernii. In aceasta zona am tras doar cadre din mana, pana la un momendat, cand am sesizat ca vantul mi-a zburat matinul cu care trebuia sa sterg frecvent lentila frontala de zapada si astfel fotografiatul la finalul apusului a fost compromis, dar nu mai conta. Aici m-am simtit cel mai bine, chiar daca vantul era foarte puternic si imi spulbera totul in fata, nu simteam frigul deloc, imi placea doar sa stau sa privesc cum sculpteaza forme in zapada si nici nu mai conta daca pot fotografia ceva interesant sau nu. Am trait iarna cum nu am mai trait-o demult in aceasta perioada a anului.

                                                                           









Comentarii

  1. Faine imaginile,chiar daca vantul iti bloca posibilitatile:)Ce ai vazut si simtit nu poti descrie in ,,imagini de fotografie,,.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat.... am fost si noi acolo....!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

Primavara de ianuarie

De la vest la est în Munții Tulișa