Croația - tărâmul cascadelor si al lacurilor

Parcurile nationale Krka si Plitvice din Croatia sunt cunoscute in toata Europa pentru frumusetea caderilor de apa si pentru unicitatea lor. Acest lucru m-a facut si pe mine sa-mi doresc sa ajung acolo. Primul parc vizitat a fost Krka, care mie personal mi-a placut mai mult. Aici vremea a fost ploioasa mai tot timpul, insa o fereastra de cateva ore in care cerul a ramas innorat a facut posibila fotografierea cascadelor cu timpi de expunere decenti, tinand cont ca eram in miezul zilei. Totusi mi-ar fi placut sa explorez mai mult din aceasta zona, insa vremea nu a fost de partea dorintei mele. De aici am plecat spre Plitvice, unde cascadele sunt mult mai mari si mai impresionante dar parca ii lipseste locului acel ceva care sa-l faca cu adevarat special, sau cel putin nu l-am descoperit eu. Am sa mai revin la Plitvice, odata, intr-o toamna cand cred ca totul va arata mult mai bine si voi sta acolo pana cand vremea va fi ideala pentru fotografie. In drumul nostru prin Croatia am descoperit o tara foarte frumoasa, cu un relief foarte variat, cu paduri intinse de foioase si conifere mai peste tot, cu un tarm frumos la o mare linistita si curata, cu rauri limpezi, si nu doar cele care curg prin aceste parcuri nationale, cu strazi bune dar scumpe, cu multe fete mai frumoase decat credeam ca sunt acolo, cu un oras, Zadar, care mi-a placut mult. Sfatul meu, pentru ca tot este aproape de tara noastra: Visit Croatia!
                                                                               
                                                                           



















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Verdele de mai, stancile si florile Oborocii

De la vest la est în Munții Tulișa

Primavara de ianuarie